Saturday, November 1, 2008

yesterday is past today is reality..

knp org x dapt bezakn antara semalam dan hari ini?? sdgkn kter jlas nmpk perbezaanny. sy x mtak dijadikn mcm nie.. tp i2 la sy baek arie nie mahu p0wn esok. knp sy yg asek dtmpa mlang?? im sick 4 all diz kind of problem. dari saya dalam kandungan mak saya lg sy dah ditakdirkan akan idop keseorangan dan melihat org sekeliling saya yg bahagia. parents bz. smpi kdg 2 nk berborak pown ssh, tp sy dah lpekan 2 suma,sy dah buang semua pmikiran negatif saya ttg parents saya. saya da mler bley trime sdikit demi sdikit. saya jga manusia biase yg sntiase imgin disayangi oleh org yg sy syg dan dlm mse yg sme sygkn sy.. adakah i2 sume hanya trdapat dalm sbuah kisah dongeng yg stiap org impikan.. dari kecil sy mnagis sndrian,berduka sndirian dan sy berharap sua2 arie nnt ada org g sudi mjd tman utk 2 semua. berkongsi segala saat2 brsama saya. x kire ianya manis ataup0wn pahit..



mustahil ker 2 sume utk saya kecapi?? dia yg mle mgajar saya aper i2 kash syg yg sebenar.. rndu utk kekasih..kejujuran yg perlu ada dlm sesebuah prhubungan. tp naper dia juga yg memusnahkan segalanya..
tp dalam mse yg sme sy amat bersyukor kerana sy msh ada kawan yg sgt memahami.. dorang yg sudi dgr dan layan kerenah saya yg mengada2,garang,kasar,gler dan so on..lgsung x jemu mndgr luahan hati ttg masalah yh sy hadapi dan membalasnya dgn nasihat yg bernas. saya dah mler pnat dgan aper yg sy lalui skarang. knp duer x sdar bahawa sy btol2 sygkn dier. walaupown sa2 arie nnt mgkn sy x bersame die. syg sy hnya utk dier wlupown mgkn akn ada mncul lelaki yg lbh baek dan ensem drpd dier. sejujorny sy adalah seorg yg cerewet tp ble bersame die sy lpekan sume skap burok sy kdg2 ue trlpas rr jgak.. manusia ann.. knpsume nie harus berlaku kpd sy??? help me!! i need someone rite now.. huhu..
:(

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home